مجتمع پرورش بزهای اصیل سانن در بلداجی

سایت مجتمع بز سانن
مجتمع پرورش بزهای اصیل سانن در بلداجی

بز سانن حیوانی با صرفه اقتصادی بالا
بز سانن، حیوانی اهلی که نگهداری آن ثروت آفرین است. این حیوان خارجی نژادی از بز شیری بومی کشور فرانسه است که حالا در بسیاری از کشور های دنیا یافت می شود. در بین تمام نژاد های شیری بز در دنیا سانن بیشترین پراکندگی را در دنیا دارد. از مهمترین ویژگی های این حیوان سازگاری بالا با رژیم های خوراکی گوناگون و اقلیم های متفاوت از جمله در مناطق کوهستانی و دشت هاست.

گشتی در میان پرورش دهندگان بز سانن

کسانی که ده سال قبل به پرورش و نگهداری بز سانن روز اورده اند همگی بر این باورند که بز سانن سود آوری بالایی د ارد
برادرش مهدی هم در این ده سال او را همراهی کرده است بجز او دو کارگر هم در دامداری انان اشتغال دارند.

هم شیر و ماست و سایر لبنیات و گوشت را تولید میکنند و هم بز های نرشان برای تکثیر در سایر شهرها و استانها خریداران خوبی دارد.

چند قلو زایی و تولید شیر بالا ویژگی برتر بز سانن است

کلمات کلیدی

پخش زنده مسابقه اندی ماری نادال فینال اوپن فرانسه2017

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته فیزیک

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته زیست شناسی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته ریاضی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته ادبیات فارسی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته ابتدایی

سوالات ازمون اعزام سال97 رشته علوم تجربی

دانلود رایگان پاسخنامه علوم ازمایشگاهی سال1399استخدامی

محلول بسیار قوی برای رویش مجددمو

کاردان لتقال خون استخدامی

نمونه سوالات استخدامی کاردان وکارشناس انتقال خون ویژه ازمون فراگیر 99

منابع ازمون استخدامی انتقال خون

سوالات کاردان انتقال خون استخدامی سال99

سوالات استخدامی ازمون فراگیر کارشناس انتقال خون

نمونه سوال پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات کدگذاری داده های سلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات مدیریت اطلاعات وسلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات فناوری سلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات بیماری شناسی استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات اصطلاحات پزشکی استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوال امار بیمارستانی وشاخصهای سلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

کتاب ازمون مدارک پزشکی رایگان

نمونه سوالات رایگان پذیرش ومدارک پزشگی

فایلpdf

فایل کتاب ازمونهای مدارک پزشکی

دانلود رایگان کتاب پذیرش ومدارک پزشکی

دانلود رایگان سوالات ازمونهای مندارک پزشکی

استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

دانلود نمونه سوال استخدامی مدارک پزشکی

دانلود رایگان ازمونهای استخدامی مدارک پزشکی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

 آخرین گرنداسلم سال دوشنبه در فلاشینگ مدوز آغاز می‌شود. نگاهی داریم به جدول مسابقات و مسیر احتمالی تنیس‌بازان تا دیدار نهایی.

چارک اول:

رافائل نادال، قهرمان سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ که هفته گذشته به مرد شماره ۱ تنیس جهان تبدیل شد، در این قسمت حضور دارد. سخت‌ترین حریف او در ۳ دور نخست، ریشار گسکه فرانسوی است که همیشه در برابر ماتادور بازنده بوده. در ادامه اما کار سلطان خاک به این سادگی‌ها نخواهد بود. مصاف دور چهارم او با توماس بردیک و یا فابیو فونینی (که در سال ۲۰۱۵ نادال را شکست داد)، می‌تواند خطرساز باشد.
در قسمت پایین گریگور دیمیتروف بلغار شانس اول است. گوفن، مونفیس و کوئواس حریفان احتمالی او برای راه‌یابی به یک‌چهارم نهایی خواهند بود. دیمیتروف که امسال در فرم خوبی قرار داشته و با فتح سینسیناتی (نخستین قهرمانی‌اش در یک تورنمنت مسترز) روحیه بالایی نیز دارد، در صورت صعود به جمع ۸ نفر برتر، حریف بسیار سختی برای نادال یا بردیک خواهد بود. باتوجه به اینکه نادال بعد از اتمام فصل خاک نتایج امیدوارکننده‌ای نگرفته، شانس او و دیمتروف برای صعود به نیمه‌نهایی از این قسمت ۵۰-۵۰ ارزیابی می‌شود. بردیک در صورت آمادگی شانس بعدی است.

چارک دوم:

راجر فدرر، قهرمان ۵ دوره رقابت‌ها، پس از یک سال دوری به یو اس اوپن آمده و اگر مصدومیت کمرش برطرف شده باشد، شانس اول قهرمانی است. استاد سوئیسی که حالا به دنبال بیستمین گرنداسلم خود است، قرعه آسانی ندارد و برای راه‌یابی به دور چهارم باید تنیس‌بازانی چون تیافو، یوژنی، لوپز یا ورداسکو را از پیش رو بردارد. در چهارم حریف احتمالی او، نیک کیریوس یا سم کوئری خواهند بود. اگر جوان پرحاشیه استرالیایی ثبات خوبی در مسابقات امسال از خود نشان دهد، می‌تواند فدرر را دچار مشکل کند.
در قسمت پایین، دومینیک تیم و خوان مارتین دلپوترو حضور دارند. جوان اتریشی هنوز در زمین‌های سخت به یک مدعی تبدیل نشده و دلپوتروی آرژانتینی نیز با روزهای خوبش فاصله دارد. بنابراین می‌توان حدس زد که فرد صعودکننده از این بخش به نیمه‌نهایی، از بالای جدول خواهد بود و طبیعتا فدرر بیشترین شانس را دارد. در رده‌های بعدی کیریوس و تیم قرار می‌گیرند.


چارک سوم:

الکساندر زورف، ستاره نسل آینده تنیس جهان، در این بخش مدعی اصلی است. چوریچ، اندرسون یا گولبیس سخت‌ترین رقبای او در ۳ دور اول خواهند بود. زورف در دور چهارم نیز با ژیل مولر یا جک ساک روبرو می‌شود و اگر اتفاق خاصی نیفتد، باید همین حالا او را در یک‌چهارم نهایی تصور کرد.
در دیگر قسمت از این بخش، مارین چیلیچ حضور دارد. قهرمان سال ۲۰۱۴ رقابت‌ها که امسال در ویمبلدون به فینال رسید، برای صعود به یک‌چهارم نهایی حریفانی چون سیمون، خاچانوف، ایزنر یا میشا زورف را پیش رو دارد.
ساشا زورف شانس اصلی صعود به دور نیمه‌پایانی است و چیلیچ، ایزنر و اندرسون در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

چارک چهارم:

اندی ماری که سال خوبی را پشت سر نمی‌گذارد، در این قسمت قرار دارد. او که به لطف نتایج درخشانش در سال گذشته، سید دوم مسابقات است، برای راه‌یابی به دور چهارم باید حریفانی چون مایر، شوارتزمن، کوکیناکیس، پویی یا داوید فرر را شکست دهد. قهرمان سال ۲۰۱۲ با اینکه در فرم خوبی قرار ندارد، اما شانس بسیار بالایی برای صعود از این قسمت خواهد بود.
در بخش بالایی این چارک نیز که ضعیف‌ترین قسمت جدول است، سونگا، شاپووالوف، وینیولاس و کارنو بوستا حضور دارند. اگر شاپووالوف به نمایش‌های خوبش ادامه دهد، می‌تواند در کنار سونگا شانس اول صعود به یک‌چهارم نهایی باشد؛ اما اگر ماری مصدومیت خود را پشت سر گذاشته باشد، کار سختی برای صعود به نیمه‌نهایی نخواهد داشت. در غیر این صورت، شاپووالوف و یا لوکا پویی می‌توانند شگفتی‌ساز شوند.

جمع‌بندی:

در بین ۴ نفر برتر، زورف آماده‌تر از بقیه به نظر می‌رسد؛ اما وی تاکنون به جمع ۸ نفر برتر هیچ گرنداسلمی صعود نکرده و احتمال باختش در مراحل پایانی زیاد است. ماری قرعه بسیار خوبی دارد، اما فرمش برای قهرمانی در گرنداسلم راضی‌کننده نیست. در بالای جدول همه منتظرند تا بالاخره در یو اس اوپن هم شاهد «فدال» باشیم، اما نمی‌توان از احتمال بالای شگفتی در این بخش چشم‌پوشی کرد.
اما و اگرهای زیادی در آخرین گرنداسلم سال وجود دارد، اما می‌توان گفت احتمال اینکه قهرمان از بالای جدول باشد بیشتر است و به ترتیب فدرر، نادال، زورف، ماری و دیمتروف شانس‌های قهرمانی در فلاشینگ مدوز هستند./تنیس بلاگ/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۰
علی خاکسار