مجتمع پرورش بزهای اصیل سانن در بلداجی

سایت مجتمع بز سانن
مجتمع پرورش بزهای اصیل سانن در بلداجی

بز سانن حیوانی با صرفه اقتصادی بالا
بز سانن، حیوانی اهلی که نگهداری آن ثروت آفرین است. این حیوان خارجی نژادی از بز شیری بومی کشور فرانسه است که حالا در بسیاری از کشور های دنیا یافت می شود. در بین تمام نژاد های شیری بز در دنیا سانن بیشترین پراکندگی را در دنیا دارد. از مهمترین ویژگی های این حیوان سازگاری بالا با رژیم های خوراکی گوناگون و اقلیم های متفاوت از جمله در مناطق کوهستانی و دشت هاست.

گشتی در میان پرورش دهندگان بز سانن

کسانی که ده سال قبل به پرورش و نگهداری بز سانن روز اورده اند همگی بر این باورند که بز سانن سود آوری بالایی د ارد
برادرش مهدی هم در این ده سال او را همراهی کرده است بجز او دو کارگر هم در دامداری انان اشتغال دارند.

هم شیر و ماست و سایر لبنیات و گوشت را تولید میکنند و هم بز های نرشان برای تکثیر در سایر شهرها و استانها خریداران خوبی دارد.

چند قلو زایی و تولید شیر بالا ویژگی برتر بز سانن است

کلمات کلیدی

پخش زنده مسابقه اندی ماری نادال فینال اوپن فرانسه2017

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته فیزیک

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته زیست شناسی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته ریاضی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته ادبیات فارسی

سوالات ازمون اعزام فرهنگیان سال97 رشته ابتدایی

سوالات ازمون اعزام سال97 رشته علوم تجربی

دانلود رایگان پاسخنامه علوم ازمایشگاهی سال1399استخدامی

محلول بسیار قوی برای رویش مجددمو

کاردان لتقال خون استخدامی

نمونه سوالات استخدامی کاردان وکارشناس انتقال خون ویژه ازمون فراگیر 99

منابع ازمون استخدامی انتقال خون

سوالات کاردان انتقال خون استخدامی سال99

سوالات استخدامی ازمون فراگیر کارشناس انتقال خون

نمونه سوال پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات کدگذاری داده های سلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات مدیریت اطلاعات وسلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات فناوری سلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات بیماری شناسی استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوالات اصطلاحات پزشکی استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

سوال امار بیمارستانی وشاخصهای سلامت استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

کتاب ازمون مدارک پزشکی رایگان

نمونه سوالات رایگان پذیرش ومدارک پزشگی

فایلpdf

فایل کتاب ازمونهای مدارک پزشکی

دانلود رایگان کتاب پذیرش ومدارک پزشکی

دانلود رایگان سوالات ازمونهای مندارک پزشکی

استخدامی پذیرش ومدارک پزشکی

دانلود نمونه سوال استخدامی مدارک پزشکی

دانلود رایگان ازمونهای استخدامی مدارک پزشکی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است


امیدوارم آسیب‌دیدگی جوکوویچ جدی نباشد

فدرر: از حذف رقیبانم متعجب شدم

تنیسور مطرح جهان ابراز امیدواری کرد بهترین رقیبانش با قدرت به میادین بازگردند.

 راجر فدرر تنیسور مطرح جهان شب گذشته موفق شد با برتری مقابل میلوس روانیک به مرحله نیمه‌نهایی تنیس ویمبلدون راه پیدا کند.

 

فدرر بعد از این پیروزی اظهار داشت: به اندازه کافی استراحت کردم و الان مطمئن و تازه‌نفس هستم. بازی خوبی را انجام دادم.

 

وی افزود: اعتماد و اطمینان مهمترین چیزهایی هستند که به دست آوردم. من همه چیز را به خوبی دیدم و همین به من کمک کرد تا در سرویس‌ زدن مقابل روانیک به خوبی عمل کنم.

دارنده 18 عنوان قهرمانی گرنداسلم از حذف تنیسورهای مطرح جهان متعجب شد و ابراز امیدواری کرد آنها با قدرت به میادین برگردند. وی همچنین حضور رقیبان جدید در مرحله نیمه‌نهایی را نکته جالبی عنوان کرد.

 

فدرر در این باره خاطرنشان کرد: از حذف رقیبان به ویژه نادال تعجب کردم، اما تنیسورهای دیگر هم خوب بازی کردند. آرزو می‌کنم که آنها با قدرت به میادین برگردند. امیدوارم شرایط جوکوویچ خوب باشد، اما باید بگویم اندی ماری در این مسابقات خوب به نظر نمی‌رسید.

حذف دور از انتظار اندی ماری از تنیس ویمبلدون

تنیسور بریتانیایی و شماره یک جهان با شکست مقابل سم کوری آمریکایی از راه یافتن به دور بعد بازماند.

به گزارش "تنیس بلاگ"  در ادامه مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون، اندی ماری از بریتانیا به مصاف سم کوری از آمریکا رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست غیرمنتظره‌ای را پذیرا شد.

بر این اساس تنیسور شماره یک جهان این رقابت گرنداسلم را از دست داد.


سم کوری در جدول برترین تنیس‌بازان رنک 24 را به خود اختصاص داده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۰
علی خاکسار


ویمبلدون ۲۰۱۷؛ پیش‌نگاهی به بازی‌های روز هفتم

 پس از استراحت در یک‌شنبه میانی، تمام بازی‌های دور چهارم تنیس ویمبلدون امروز برگزار می‌گردد تا ۸ تنیس‌باز راه‌یافته به یک‌چهارم نهایی مشخص شوند. نگاهی داریم به این ۸ بازی در روز موسوم به دوشنبه‌ی دیوانه (Manic Monday)

بالای جدول – چارک اول:

اندی ماری – بنوا پر

مرد شماره ۱ تنیس جهان که جایگاه خود در جدول رده‌بندی را در خطر می‌بیند، در دومین بازی استادیوم مرکزی به مصاف پر فرانسوی خواهد رفت. ماری در تنها رویارویی قبلی، حریف امروز خود را شکست داده است (مونته کارلو ۲۰۱۶) و شانس بسیار بیشتری برای راه‌یابی به جمع ۸ تنیس‌باز برتر دارد.
مدافع عنوان قهرمانی در بازی دور سوم مقابل فونینی دچار مشکل شد؛ اما مانند آنچه از قهرمان‌ها انتظار می‌رود به بازی برگشت و با گرفتن ۵ گیم پیاپی، فاتح ست چهارم و مسابقه شد. ماری در ۳ دیدار قبلی خود موفق شده ۱۷ بار گیم سرویس حریفان خود را بشکند. در مقابل پر با شکست یرزی یانوویچ برای نخستین بار راهی هفته دوم ویمبلدون شد و نشان داد که در فرم خوبی به سر می‌برد.

پیش‌بینی:
ماری بالا و پایین‌های خاص خود را در بازی خواهد داشت؛ اما به نظر می‌رسد برای دهمین سال متوالی به دور یک‌چهارم نهایی ویمبلدون راه پیدا کند.
برنده ماری در ۳ ست.

سم کوئری – کوین اندرسون

 این دو تنیس‌باز تاکنون ۱۳ بار مقابل هم قرار گرفته‌اند که سهم کوئری ۸ پیروزی بوده است. تنها بازی آنها در چمن به تورنمنت کوئینز سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد که آنجا نیز برد با تنیس‌باز امریکایی بود.
هر دو تنیس‌باز در فرم خوبی قرار دارند. کوئری که سال گذشته جوکوویچ را حذف کرد، شنبه در تنها گیم برگزارشده بر سونگای فرانسوی غلبه کرد تا موفقیت‌هایش در ویمبلدون ادامه داشته باشد. در آن سو اندرسون در ۵ تایبرک امسال خود در SW19 پیروز بوده و به دنبال این است که برای اولین بار از دور چهارم بالاتر رود.

پیش‌بینی:
بازی نزدیکی خواهد بود و احتمالا تایبرک نیز نقش مهمی در تعیین برنده دارد. شاید شانس تنیس‌باز اهل افریقای جنوبی کمی بیشتر باشد و او بتواند برای نخستین بار به جمع ۸ نفر برتر ویمبلدون برسد.
برنده اندرسون در ۵ ست.

بالای جدول – چارک دوم:

 رافائل نادال – ژیل مولر

نادال که بهترین ویمبلدون خود در ۶ سال اخیر را تجربه می‌کند، در دومین بازی از استادیوم شماره ۱ به مصاف مولر لوکزامبورگی می‌رود. ماتادور تاکنون ۶ بار مقابل او قرار گرفته و تنها ۱ مرتبه شکست خورده است. بازی امروز سومین رویارویی این دو تنیس‌باز در ویمبلدون خواهد بود. ۱۲ سال قبل مولر در ۴ ست نادال را شکست داد، اما در سال ۲۰۱۱ سلطان خاک در ۳ ست پیاپی انتقام این باخت را گرفت.
قهرمان ۲ دوره ویمبلدون در ۱۰ بازی آخر خود در گرنداسلم‌ها هیچ ستی را از دست نداده است و انگیزه‌های بسیاری برای تکرار موفقیت‌های خود در SW19 دارد. در آن سو مولر نیز در فرم خوبی به سر می‌برد و در فصل چمن امسال تنها ۱ بار طعم شکست را چشیده است.

پیش‌بینی:
تنیس‌باز ۳۴ ساله لوکزامبورگی برای برد باید بهترین روز خود را پشت سر بگذارد و تایبرک‌ها را به سود خود خاتمه دهد؛ کاری که تاکنون موفق به انجام آن نشده است. قدرت مولر در سرویس، موجب نزدیک شدن بازی در ابتدای کار خواهد شد، اما موفقیت او در بیش از ۱ ست بعید به نظر می‌رسد. ماتادور در رالی‌ها به او امان نخواهد داد.
برنده نادال در ۳ ست.

مارین چیلیچ – روبرتو بائوتیستا آخوت

تنیس‌باز کروات که عملکرد خوبی را ویمبلدون داشته، به دنبال این است که برای چهارمین بار پیاپی به جمع ۸ نفر برتر راه پیدا کند. او در ۳ مصاف قبلی (هر ۳ در زمین‌های سخت) مقابل آخوت ۲ بار پیروز شده؛ اما آخرین بازی در استرالیا ۲۰۱۶ به سود اسپانیایی به پایان رسید.
چیلیچ در ۳ دور قبلی، حریفانی چون کولشرایبر، مایر و جانسون را در ۳ ست متوالی شکست داده و بائوتیستا آخوت نیز با برتری مقابل نیشیکوری ژاپنی به این مرحله رسیده است.

پیش‌بینی:
شاهد بازی خوبی خواهیم بود؛ البته چمن بهترین سطح برای تنیس‌باز اسپانیایی نیست و غلبه بر بازیکن آماده‌ای که در ۳ دیدار قبلی خود ۶۱ ایس به ثمر رسانده، کار دشواری خواهد بود.
برنده چیلیچ در ۴ ست.

پایین جدول – چارک سوم:

راجر فدرر – گریگور دیمیتروف

استاد سوئیسی در آخرین دیدار استادیوم مرکزی به مصاف دیمیتروف بلغار می‌رود. فدرر در هر ۵ بازی قبلی که تماما بر روی زمین‌های سخت برگزار شده، حریف جوان خود را مغلوب کرده و شانس بسیار بیشتری در بازی امروز دارد.
هر دو تنیس‌باز تاکنون هیچ ستی را واگذار نکرده‌اند و تنها دو بار گیم سرویس خود را از دست داده‌اند. آمار ضربات برنده در برابر خطاهای غیر ضروری در ۳ بازی قبلی، برای فدرر ۱۱۰ به ۲۹ و برای دیمیتروف ۸۱ به ۴۸ است. تنیس‌باز ۲۶ ساله بلغار عملکرد خوبی بر روی سرویس اول خود داشته است، اما ۱۴ خطای سرویس در ۲ بازی اول، نکته نگران‌کننده ای است. در مقابل فدرر به طور متوسط در هر ست ۷ ایس به ثمر رسانده است و مثل همیشه شرایط ایده‌آلی در بخش سرویس دارد.

پیش‌بینی:
مهم‌ترین بازی امروز و احتمالا زیباترین آنها. دیمیتروف سرانجام دارد از نهایت پتانسیل خود در تنیس استفاده می‌کند و روزهای بد دو سال گذشته را پشت سر نهاده است؛ اما غلبه بر فدرر در ویمبلدون به این راحتی‌ها نخواهد بود. تنیس‌باز بلغار اگر قرعه بهتری داشت، می‌توانست به تکرار موفقیت ۳ سال قبل خود نیز امیدوار باشد.
برنده فدرر در ۴ ست.

میلوش رائونیچ – الکساندر زورف

 زورف آلمانی ۲ ماه پیش در مسترز رم رائونیچ را شکست داد و نهایتا قهرمان شد؛ اما غلبه بر فینالیست سال قبل در چمن به این سادگی‌ها نخواهد بود. رائونیچ در هفته اول ۶۶ ضربه ایس داشت (حدودا ۲ برابر زورف) و تنها ۲ بار گیم سرویس خود را از دست داد (زورف ۴ بار). در مقابل تنیس‌باز آلمانی فرم بهتری دارد و سال موفق‌تری را نسبت به همتای بلندقامت خود سپری کرده است.
برخلاف زورف که پیش‌فصل خوبی را در چمن پشت سر گذاشت و به فینال تورنمنت هاله هم راه یافت، رائونیچ تنها ۱ بازی داشت که در آن مغلوب کوکیناکیس استرالیایی شد. اما آیا این مسائل در بازی امروز نیز تعیین‌کننده خواهند بود؟

پیش‌بینی:
احتمالا بازی نزدیکی خواهیم داشت و تک امتیازها مخصوصا در تایبرک سرنوشت‌ساز خواهند بود. شانس رائونیچ کمی بیشتر است، اما شاید ویمبلدون ۲۰۱۷ شروع قدرت‌نمایی زورف جوان در دنیای تنیس باشد.
برنده زورف در ۵ ست.

پایین جدول – چارک چهارم:

نواک جوکوویچ – آدرین مانارینو

قصاب صرب که پس از یک سال به “همان همیشگی” تبدیل شده و حریفان را یکی پس از دیگری با بی‌رحمی درمی‌نوردد، در سومین بازی استادیوم شماره ۱ در برابر مانارینو از فرانسه قرار خواهد گرفت. تنها رویارویی این دو تنیس‌باز در ویمبلدون سال گذشته اتفاق افتاد که با برتری ۳ سته جوکوویچ همراه بود.
نوله تاکنون ۱۲ بار گیم سرویس حریفان خود را شکسته و تنها ۱ بار سرویس خود را از دست داده است. کسب حدود ۶۵ درصد از امتیازات سرویس دوم، نشان از عزم جزم بهترین تنیس‌باز سال‌های اخیر برای قهرمانی چهارمش در SW19 دارد. در مقابل آدرین مانارینو با غلبه بر لوپز، سوگیتا و مونفیس که هر ۳ سابقه حضور در فینال پیش‌فصل را داشتند، آماده نشان می‌دهد؛ اما حذف این جوکوویچ داستان دیگری است.

پیش‌بینی:
اگر اتفاق خاصی نیفتد شاهد یک‌طرفه‌ترین بازی این دور خواهیم بود. گرفتن ۱ ست از نوله هم موفقیت بزرگی برای بازیکن فرانسوی محسوب می‌شود.
برند جوکوویچ در ۳ ست.

دومینیک تیم – توماس بردیک

در تنها بازی قبلی این دو تنیس‌باز در یو اس اوپن ۲۰۱۴، بردیک در ۳ ست پیروز شد؛ اما اکنون شرایط متفاوت است و تیم اتریشی در جایگاه بالاتری در جدول رده‌بندی نسبت به حریف چک خود قرار دارد. بردیک و تیم عملکرد موفقی در پیش‌فصل چمن نداشتند، اما با شروع ویمبلدون به فرم خوبی رسیدند که نوید بازی زیبایی را می‌دهد.
بردیک تا این لحظه تنها ۲ بار گیم سرویس خود را از دست داده و آمار ضربات برنده در برابر خطاهای غیر ضروری او، ۱۱۹ به ۵۸ بوده است. این آمار برای دومینیک تیم ۱۰۳ به ۶۴ بوده و او موفق شده در هفته اول ۱۳ بار گیم سرویس حریفان خود را بشکند.

پیش‌بینی:
احتمالا بازی نزدیکی خواهد بود. شاید تجربه و عملکرد بهتر بردیک در چمن، کلید پیروزی او باشند، اما برتری تیم نیز جای تعجبی نخواهد داشت.
برنده بردیک در ۵ ست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۶:۱۷
علی خاکسار